Metodologia CLIL și învățarea eficientă
Metodologia CLIL – învățare integrată de conținut și limbă – joacă un rol din ce în ce mai important în predarea și învățarea limbilor străine. În mod egal, același rol important îl au și competențele de bază din cadrul educației STEAM – știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică – care se regăsesc oriunde în viața de zi cu zi. Este o metodologie inovatoare, axată pe învățarea limbilor străine predând lecții dintr-un alt domeniu, cum ar fi domeniul umanist sau științific. Prin urmare, CLIL înseamnă utilizarea unei limbi străine ca mijloc de învățare a altor materii la nivel primar, secundar și / sau vocațional, cum ar fi matematică, știință, artă sau afaceri.
Scopul proiectului CLIL4S (CLIL for STEAM) este de a unifica și integra metodologia CLIL în cadrul educației STEAM.
Grup țintă
- Cadrele didactice din învățământul gimnazial și liceal
- Elevii din ciclul gimnazial și liceal ( 11-19 ani)
Rezultate
- Videoclupuri educaționale bazate pe metodologia CLIL și care pot fi integrate în educația STEAM
- Resurse didactice care permit implementarea CLIL în educația STEAM
- Ghid dedicat profesorilor pentru utilizarea și integrarea metodologiei CLIL în educația STEAM
Parteneri
- Szkoła Podstawowa nr 5 (PL)
- Trakai Vytautas Magnus Gymnasium (LT)
- Limerick Institute of Technology (IE)
- IIS E. Montale Nuovo IPC (IT)
- IUL (IT)
- Pixel (IT)
- Fundatia EuroEd (RO)
Număr de referință: 2019-1-PL01- KA201-065027
Website: https://clil4steam.pixel-online.org/index.php
Proiectul este dezvoltat sub egida programului de parteneriat strategic Erasmus+ Strategic Partnership programme (School Education)