Implicare grup-țintă – Cursurile de Mentorat
In cadrul proiectului „DEDICAT – Dascăli pentru Elevi Defavorizați – Intervenții pentru Combaterea Abandonului școlar Timpuriu” obiectivul principal este îmbunătățirea competențelor a 120 de cadre didactice si personal de sprijin din învățământul preuniversitar în vederea creșterii calității serviciilor educaționale în 6 unități școlare defavorizate din Județul Suceava, prin activități orientate pe nevoile elevilor si sprijinirea managerilor acestor scoli pentru creșterea calității în educație.
Partenerii noștri asociați – anume cele 6 unități defavorizate sunt:
- Școala Gimnaziala Valea Moldovei, Comuna Valea Moldovei, Județul Suceava
- Liceul Tehnologic „Oltea Doamna” Dolhasca (cu grădinița Probota), oraș Dolhasca, Județul Suceava
- Centrul Școlar de Educație Incluziva Suceava, Județul Suceava
- Școala Gimnaziala Burla (Grădinița Burla), comuna Burla, Județul Suceava
- Școala Gimnaziala Rotunda (Grădinița), localitatea Rotunda, orașul Liteni, Județul Suceava
- Școala Gimnaziala Budeni (de care aparține momentan Grădinița Probota care aparținea de Liceul Dolhasca in momentul scrierii si începerii proiectului)
Cadre didactice
Din unitățile menționate am selectat 132 de cadre didactice care au demonstrat ca au abilitați profesionale deosebite dar si motivația necesara pentru a le îmbunătăți (intrarea in grupul țintă a presupus depunerea si completarea documentației specifice, a actelor de studii si care demonstrează experiența profesionala) dar si a unui C.V. însoțit de Scrisoare de Motivație.
După selectarea grupului țintă, am oferit acestor cadre didactice merituoase posibilitatea implicării in activitățile specifice – unele mai dificile si mai solicitante decât altele.
Din nefericire toate cursurile la care cadrele au putut sa se înscrie au avut număr maxim de participanți astfel încât nu am putut sa oferim posibilitatea participării la toate cursurile pentru toate cele 132 de persoane.
Mentoratul intre teorie si practica – Responsabilizarea profesorului fata de problematica abandonului Școlar
In consecință, cursul „Mentoratul intre teorie si practica – Responsabilizarea profesorului fata de problematica abandonului Școlar” organizat de către Fundația EuroEd a avut 2 grupe, una in cadrul sub activității 1.1. si una in cadrul sub activității 3.1.. Au participat predominant manageri si personal de sprijin din școlile menționate, mai exact 25 persoane la prima grupa si 22 persoane la ce-a de-a doua grupa.
Participanți activitate 1.1.
Astfel, la cursul de mentorat organizat in cadrul activitatii 1.1., au participat urmatorii:
- Aioanei Daneluta
- Amorariti Elena
- Apetrechioaie Gabriela Daniela
- Argatu Cristina Margareta
- Boamba Eleonora
- Boicu Simona
- Catargiu Agripina Daniela
- Cazan Laura
- Ciofu Mihaela
- Corduneanu Monica Liliana
- Divisievici Silvia
- Donisa Marius Ciprian
- Farcane Liliana Mirela
- Floristeanu Luminita Adriana
- Grigore Vastalia
- Ilica Mihaela Carmen
- Liuta Crenguta Catalina
- Nastasiu Mihai
- Petrescu Melania Ioana
- Piersec Dimitrie
- Radulescu Loredana Camelia
- Stefancu Elena
- Timu Mihaela Cristina
- Timpau Diana Iuliana
- Vargan Florentina
Participanți activitate 3.1.
La cursul de mentorat organizat in cadrul activității 3.1. au participat următorii:
- Aioanei Razvan Vasile
- Baboi Victoria
- Bilius Vasile
- Bolohan Mihaita Georgica
- Cirligeanu Margareta
- Clim Cristina – Manager
- Cocari Dorina– Manager
- Drehuta Cristina– Manager
- Fedorovici Mihai– Manager
- Geaman Elena
- Grigore Liviu Petrica– Manager
- Icusca Florica
- Irimia Ovidiu
- Lupascu Gabriela Mihaela– Manager
- Mahalu Marilena Carmen
- Monachu Maria-Monica
- Pintilie Raluca Florentina
- Sasu Liliana Iuliana– Manager
- Tanasa Constantin– Manager
- Teodorovici Cristina
- Timu Mihaela Cristina
- Ungureanu Carmen