Implicare grup-țintă – participare Cursuri fără credite CCD

In cadrul proiectului „DEDICAT – Dascăli pentru Elevi Defavorizați – Intervenții pentru Combaterea Abandonului școlar Timpuriu” obiectivul principal este îmbunătățirea competențelor a 120 de cadre didactice si personal de sprijin din învățământul preuniversitar în vederea creșterii calității serviciilor educaționale în 6 unități școlare defavorizate din Județul Suceava, prin activități orientate pe nevoile elevilor si sprijinirea managerilor acestor scoli pentru creșterea calității în educație.

Partenerii noștri asociați – anume cele 6 unități defavorizate sunt:
  1. Școala Gimnaziala Valea Moldovei, Comuna Valea Moldovei, Județul Suceava
  2. Liceul Tehnologic „Oltea Doamna” Dolhasca (cu grădinița Probota), oraș Dolhasca, Județul Suceava
  3. Centrul Școlar de Educație Incluziva Suceava, Județul Suceava
  4. Școala Gimnaziala Burla (Grădinița Burla), comuna Burla, Județul Suceava
  5. Școala Gimnaziala Rotunda (Grădinița), localitatea Rotunda, orașul Liteni, Județul Suceava
  6. Școala Gimnaziala Budeni (de care aparține momentan Grădinița Probota care aparținea de Liceul Dolhasca in momentul scrierii si începerii proiectului)

Din unitățile menționate am selectat 132 de cadre didactice care au demonstrat ca au abilitați profesionale deosebite dar si motivația necesara pentru a le îmbunătăți (intrarea in grupul țintă a presupus depunerea si completarea documentației specifice, a actelor de studii si care demonstrează experiența profesionala) dar si a unui C.V. însoțit de Scrisoare de Motivație.

Activități

La cursurile fără credite organizate de partenerul Casa Corpului Didactic George Tofan din Suceava în cadrul Activității 1.1, mai exact:

În cadrul sub – activității 1.2. am oferit posibilitatea înscrierii la cursul de Strategii de prevenire a abandonului școlar, avizat MENCS, dar fără credite profesional transferabile si, si aici am fost surprinși de implicarea Grupului țintă deoarece au frecventat cursul numărul maxim de persoane – 25 cursanți, care au si absolvit.

Aparent, posibilitatea îmbunătățirii competentelor profesionale prin participarea la cursuri este un factor motivațional indiferent daca acesta vine la pachet cu existenta creditelor profesionala transferabile sau nu.

Asadar trebuie sa ii mentionam pe urmatorii la categoria persoanelor interesate de dezvoltarea profesionala, invatare si crestere care nu urmaresc colectia de diplome si credite. Acestia sunt:

  1. Acea Marina Ana
  2. Aiuriesei Siminica
  3. Apetrechioaie Gabriela Daniela
  4. Baciu Elena
  5. Chiriac Natalia Domnica
  6. Ciofu Mihaela-Eugenia
  7. Cirligeanu Margareta
  8. Ciurla Emilia
  9. Cocari  Dorina
  10. Costiug Gabriela Nicoleta
  11. Filipovici Valerica-Doina
  12. Grigore Vastelia
  13. Lupu Constantin Cristian
  14. Morosanu Lacramioara Mariana
  15. Oniceag Sinziana-Mihaela
  16. Paicu Ana
  17. Plamada Vasile
  18. Popovici Melexina-Oltita
  19. Sasu Liliana-Iuliana
  20. Secrier Cristina
  21. Teodorovici Cezar Vasile
  22. Ţîmpău Diana-Iuliana
  23. Titi Livia
  24. Ursaciuc Doina
  25. Morărașu Mariana

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.