Importanța conținutului și practicilor educaționale artistice

Intersecţia dintre artă şi educaţie ia multe forme, fiecare cu o identitate distinctă, cu mijloace de acţiune specifice şi cu beneficii diferite. Din ce în ce mai multe studii demonstrează faptul că introducerea unei ponderi mai mari de activități artistice în programul zilnic de studiu al copiilor sau adaptarea tehnicilor împrumutate din artă pentru activități de predare dau rezultate deosebite pe termen mediu și lung și eficientizează procesul de învățare al elevilor.

Scopul principal al proiectului InCrea+ (INclusive CREAtivity through Educational Artmaking), realizat în parteneriat cu Fundația Euroed, este de a oferi o metodă inovatoare în educația incluzivă și a promova bunăstarea, prin implementarea de conținut și practici educaționale artistice.

Grup țintă:
  • profesori
  • elevi (10-14 ani)
  • părinți
Parteneri în cadrul proiectului:
  1. Kaunas Juozas Grušas Art Gymnasium, Lituania
  2. Trakai region municipality Pedagogical and Psychological Service Provider, Lituania
  3. CUBU Foundation, Bulgaria
  4. Besime Ozderici Ortaokulu, Turcia
  5. Fundația EuroEd, România
  6. Associació Meraki Projectes de València, Spania
  7. Università degli studi di Padova, Italia
Rezultate:
  • Creșterea gradului de incluziune a copiilor cu nevoi speciale și a migranților în școlile participanților.
  • Creșterea gradului de implicare a părinților în activitățile școlii.
  • Instruirea profesorilor în ce privește folosirea unor practici incluzive.

Website: http://increaplus.eu/


Numărul de referință: 
2020-1-LT01-KA227-SCH-094736

Proiectul este dezvoltat sub egida programului Erasmus+ (KA2 – Parteneriate strategice pentru educație școlară)

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.