Importanța învățării experențiale
Avantajul jocului și al învățării experiențiale este că poți să încerci, să greșești și să mai încerci o dată. Această abordare a învățării le oferă elevilor curaj, să aleagă o cale de rezolvare, să aplice, să caute o altă strategie dacă au greșit. Îi învață că au voie și să greșească.
Scopul principal al proiectului Key-Code (Key Competences for Young Europeans: Education to Empathy and Interculturality) este extinderea programelor din școlile secundare, astfel încât să cuprindă experiențe educaționale care să îmbunătățească anumite competențe ale elevilor, bazate pe empatie, implicare activă în societate și valori ale UE.
Grup țintă
- Elevi cu vârstele cuprinse între 11-16 ani
- Profesori
- Directori de școli
- Persoane care iau decizii în domeniul educației
Rezultate
- Bază de date a surselor didactice
- Scurtmetraje inspiraționale și exemplare
- Ghid pentru profesori
Parteneri
- RenaSup (France)
- Arsakeio Lyceum of Patras (Greece)
- CNFETP (France)
- University of Siena (Italy)
- Pixel (Italy)
- IC2 “Arnolfo di Cambio” (Italy)
- Fundatia EuroED (Romania)
- Društvo Humanitas (Slovenia)
Număr de referință: 2020-1-FR01-KA201-080108
Proiectul este dezvoltat sub egida programului de parteneriat strategic Erasmus+ Strategic Partnership programme (School Education)