Proiect didactic – Așezările urbane și rurale din România

Informații generale

Numele Profesorului: Monachu Maria Monica

Data: 21.03.2019

Clasa: a VII-a A

Disciplina: Geografie

Tipul lecţiei: Lecție de recapitulare și sistematizare

Scopul: De a delimita elementele care definesc așezările rurale și urbane/ aplicații  pe suporturi cartografice.

Obiective Operaționale

La sfârșitul activității didactice elevii trebuie:

Grupa I (D.M. I)

  1. să definească termenii: sat, comună, oraș, municipiu, județ, capitală;
  2. să localizeze pe hartă județe, orașe și obiective din diferite zone ale țării;
  3. să menționeze asemănări și deosebiri între sat și oraș;
  4. să reactualizeze cunoștințele privind capitala României, județul și municipiul Suceava       

Grupa II ( D.M. II)

  1. să recunoască literele și culorile învățate.

Resurse procedurale: conversația, conversația examinatoare, explicația, exercițiul – joc, observația, descoperirea, problematizarea, lucrul cu suporturi grafice și cartografice.

Resurse materiale: fișe de lucru, manualul, Atlas geografic școlar al României, enciclopedii, laptop, flipchart.

Bibliografie

  • Manualul de geografia României, cl. a VII-a, pentru școli speciale, Editura Didactică și Pedagogică, București, 1998;
  • România, atlas geografic școlar, Octavian Mândruț, Editura Corint, 2001;
  • Enciclopedia ilustrată, Clasa puiuț, Editura Rosetti Educational, București, 2007.

Desfășurare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.