Proiect didactic – Întâlnire cu primăvara

Informații generale

Unitatea : G.P.N Burla

Educatoare: Lazurcă Rocsana Elena

Grupa: mare

Tema anuala de studiu: Când/cum și de ce se întâmplă?

Tema proiectului: ”Intâlnire cu primăvara”

Categoria de activitate: Domeniul limbă și comunicare

Tema activitatii: ”Flori de primăvară “ de Lorena Stanciu

Tipul  activitatii: Formare de priceperi si deprinderi

Forma de realizare: memorizare

Scop: consolidarea deprinderii de a memora și reproduce voluntar și logic poezia ;

Obiective

Obiective operațioale :

  1. să audieze cu atenție textul poeziei;
  2. să recunoască florile de primăvară descriindu-le;
  3. să memoreze logic poezia propusă de educatoare;
  4. să recite corect și cat mai expresiv, respectând intonația, ritmul și pauzele necesare;
  5. să formuleze propoziții cu cuvinte și expresii din poezie: „pământul cel albit”, „vestește”, „firave”, „surate”.
  6. să aleagă jetonul potrivit ;

Strategii

Strategii didactice :

  1. Metode si procedee :conversatia ,explicatia expunerea , demonstratia ,metoda piramidei si a diamantului ;
  2. Material didactic : tablouri cu siluete care sugereaza textul poeziei,  panou, patrate din hartie colorata ,imagini diferite, cosulet ;

Bibliografie

  • ”Programa activităților instructiv – educative in grădinița de copii”, M.E.N București, 2005.
  • Carticica Draga mea pentru copii nr.3, 2007.
Tabel evenimente didactice

Profesor Lazurcă Rocsana Elena, Școala Gimnazială Burla

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.