Proiect didactic – Întâlnire cu primăvara
Informații generale
Unitatea : G.P.N Burla
Educatoare: Lazurcă Rocsana Elena
Grupa: mare
Tema anuala de studiu: Când/cum și de ce se întâmplă?
Tema proiectului: ”Intâlnire cu primăvara”
Categoria de activitate: Domeniul limbă și comunicare
Tema activitatii: ”Flori de primăvară “ de Lorena Stanciu
Tipul activitatii: Formare de priceperi si deprinderi
Forma de realizare: memorizare
Scop: consolidarea deprinderii de a memora și reproduce voluntar și logic poezia ;
Obiective
Obiective operațioale :
- să audieze cu atenție textul poeziei;
- să recunoască florile de primăvară descriindu-le;
- să memoreze logic poezia propusă de educatoare;
- să recite corect și cat mai expresiv, respectând intonația, ritmul și pauzele necesare;
- să formuleze propoziții cu cuvinte și expresii din poezie: „pământul cel albit”, „vestește”, „firave”, „surate”.
- să aleagă jetonul potrivit ;
Strategii
Strategii didactice :
- Metode si procedee :conversatia ,explicatia expunerea , demonstratia ,metoda piramidei si a diamantului ;
- Material didactic : tablouri cu siluete care sugereaza textul poeziei, panou, patrate din hartie colorata ,imagini diferite, cosulet ;
Bibliografie
- ”Programa activităților instructiv – educative in grădinița de copii”, M.E.N București, 2005.
- Carticica Draga mea pentru copii nr.3, 2007.

Tabel evenimente didactice


Profesor Lazurcă Rocsana Elena, Școala Gimnazială Burla