Weaving Webs of Stories

Școala Primară EuroEd este un partener cu o istorie semnificativă în organizarea și implementarea proiectelor europene Erasmus+, fie ca aplicant, fie ca partener asociat. Unul dintre proiectele în derulare la momentul actual, în cadrul căruia Școala Primară EuroEd este partener, intenționează să crească gradul de alfabetizare a copiilor din învățământul primar și gimnazial implicați în proiect, cât și să dezvolte atitudinile pozitive și toleranța aceluiași grup-țintă. Activitățile desfășurate până acum includ dezvoltarea curriculei proiectului de alfabetizare și pilotarea parțială a meniului de activități în școli. Profesorii și învățătorii interesați să preia, valorifice sau să contribuie la idei ale proiectului pot consulta detaliile furnizate mai jos, respectiv solicita cooptarea / informarea suplimentară contactând persoanele implicate în implementarea proiectului.

Weaving Webs of Stories

Programul este dezvoltat sub egida programului de parteneriat strategic Erasmus+ (KA2 – Strategic Partnership for School Education)

Website: indisponibil

Titlul proiectului: Weaving Webs of Stories

Acronimul proiectului: storywebs

Durata proiectului: 1 octombrie 2019 – 30 septembrie 2021

Număr de referință: 2019-1-UK01-KA201-062128

Parteneri în cadrul proiectului:

Partener coordonator: Finsbury Park Trust (GB)

Parteneri :

Every Child an Achiever Network (GB)

Școala Primară EuroEd (RO)

You In Europe (GR)

Zinev Art Technologies (BG)

Asociacion Civica De Comunicacion Y Educacion Sophia Acceso (ES)

Menu agentura Artscape (LT)

Learning for Integration ry (FI)

Proiectul are un dublu scop. Unul dintre obiectivele sale este îmbunătățirea competențelor de literație – și, implicit, stima de sine și realizările academice – ale elevilor ce riscă să rămână în urmă pe plan școlar. Celălalt obiectiv al proiectului este utilizarea acestei oportunități de dezvoltare pentru a insufla calități pozitive elevilor implicați în proiect. Astfel, proiectul Weaving Webs of Stories încearcă să promoveze o cultură a atitudinilor pozitive și incluzive prin dezvoltarea și / sau îmbunătățirea competențelor de literație atât de necesare elevilor.

Grup țintă:

Tinerii din școlile primare (7 – 11 ani) și școlile gimnaziale (12 – 13 ani)

Tinerii ale căror competențe de literație sunt considerate a fi scăzute față de potențialul lor nivel

Cei care riscă să nu atingă nivelul necesar de rezultate academice în studiile lor

Cei care sunt susceptibili să rămână în urmă în absența unei intervenții remediale

Rezultate:

O Strategie pentru Crearea unei Culturi a Lecturii Permanente în Școli

Crearea Curriculei Proiectului de Alfabetizare și Pilotarea unui Meniu de Activități în Școli – Scrierea de Povești de către Beneficiari

Dezvoltarea Pachetului de Resurse de Instruire și Învățare Weaving Webs of Stories

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.