Weaving Webs of Stories
Școala Primară EuroEd este un partener cu o istorie semnificativă în organizarea și implementarea proiectelor europene Erasmus+, fie ca aplicant, fie ca partener asociat. Unul dintre proiectele în derulare la momentul actual, în cadrul căruia Școala Primară EuroEd este partener, intenționează să crească gradul de alfabetizare a copiilor din învățământul primar și gimnazial implicați în proiect, cât și să dezvolte atitudinile pozitive și toleranța aceluiași grup-țintă. Activitățile desfășurate până acum includ dezvoltarea curriculei proiectului de alfabetizare și pilotarea parțială a meniului de activități în școli. Profesorii și învățătorii interesați să preia, valorifice sau să contribuie la idei ale proiectului pot consulta detaliile furnizate mai jos, respectiv solicita cooptarea / informarea suplimentară contactând persoanele implicate în implementarea proiectului.
Weaving Webs of Stories
Programul este dezvoltat sub egida programului de parteneriat strategic Erasmus+ (KA2 – Strategic Partnership for School Education)
Website: indisponibil
Titlul proiectului: Weaving Webs of Stories
Acronimul proiectului: storywebs
Durata proiectului: 1 octombrie 2019 – 30 septembrie 2021
Număr de referință: 2019-1-UK01-KA201-062128
Parteneri în cadrul proiectului:
Partener coordonator: Finsbury Park Trust (GB)
Parteneri :
Every Child an Achiever Network (GB)
Școala Primară EuroEd (RO)
You In Europe (GR)
Zinev Art Technologies (BG)
Asociacion Civica De Comunicacion Y Educacion Sophia Acceso (ES)
Menu agentura Artscape (LT)
Learning for Integration ry (FI)
Proiectul are un dublu scop. Unul dintre obiectivele sale este îmbunătățirea competențelor de literație – și, implicit, stima de sine și realizările academice – ale elevilor ce riscă să rămână în urmă pe plan școlar. Celălalt obiectiv al proiectului este utilizarea acestei oportunități de dezvoltare pentru a insufla calități pozitive elevilor implicați în proiect. Astfel, proiectul Weaving Webs of Stories încearcă să promoveze o cultură a atitudinilor pozitive și incluzive prin dezvoltarea și / sau îmbunătățirea competențelor de literație atât de necesare elevilor.
Grup țintă:
Tinerii din școlile primare (7 – 11 ani) și școlile gimnaziale (12 – 13 ani)
Tinerii ale căror competențe de literație sunt considerate a fi scăzute față de potențialul lor nivel
Cei care riscă să nu atingă nivelul necesar de rezultate academice în studiile lor
Cei care sunt susceptibili să rămână în urmă în absența unei intervenții remediale
Rezultate:
O Strategie pentru Crearea unei Culturi a Lecturii Permanente în Școli
Crearea Curriculei Proiectului de Alfabetizare și Pilotarea unui Meniu de Activități în Școli – Scrierea de Povești de către Beneficiari
Dezvoltarea Pachetului de Resurse de Instruire și Învățare Weaving Webs of Stories